P ZERO™ WINTER 2 Renkaat
Jotta voisit arvioida tämän tuotteen, sinun on ensin tehtävä tilaus. Ilmoitamme, että sivustolle jätetyt arvostelut ovat tarkastusmenettelyn kohteena. Arvostelut on järjestetty ainoastaan aikajärjestyksessä.
Rengas pitää lupauksensa. Erinomainen pito liukkaalla tiellä.
Hyvä, mutta kallis.
Erinomaiset renkaat, hiljaiset ja loistava pito. Nopea, erittäin luotettava ja ammattitaitoinen palvelu. Erinomaiset hinnat ja renkaat, joissa on uusi DOT-merkintä.
Erinomaiset talvirenkaat, hiljaiset ja pitävät, erityisesti alhaisissa lämpötiloissa ja sateella. Ensimmäisten 1500 km:n aikana polttoaineenkulutus on hieman suurempi, mutta kun renkaat puhdistuvat ja asettuvat, kulutus palautuu alemmaksi. Sanon vain: Pirelli koko loppuelämäksi – talvirenkaiden aatelia. Suosittelen ostamista.
Melko hiljainen rengas, jossa on enemmän sivuttaista vesiliirtoa, mutta normaalissa ajossa sitä ei huomaa. Jarruttaa hyvin märällä. En ole vielä ajanut lumella. Huomauttaisin vain suuremmasta polttoaineenkulutuksesta, noin 0,8 l enemmän kuin kesärenkailla.
Erinomaiset renkaat!
Subjektiivisesti hiljaisemmat Y-autossamme kuin tehdasasennetut kesärenkaat.
Huippuluokan talvirenkaat… yhä uudelleen